Сервіс


Адреса:
м. Київ,
вул. Саксаганського, 101 Телефон: +38 (067) 305-22-13 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи:
Виставка продаж:
Пн.: 08:00-16:30
Вт.-Пт.: 10:00-19:00
Сб.: 10:00-16:00
Нд.: вихідний
Сервісний центр:
Пн.-Пт.: 08:00-16:30
Сб., Нд.: вихідні

Адреса: м. Тернопіль,
вул. Замкова, 3 Телефон: +38 (067) 508-46-37 E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи:
Виставка продаж:
Пн.-Пт.: 9:00-18:00
Сб.-Нд.: вихідні

Сервісний центр:
Пн.-Пт.: 9.00-18.00
Сб.-Нд.: вихідні

Медичне обладнання компанії OMRON здобуло прихильність користувачів завдяки надійності, клінічній точності та тривалому терміну експлуатації. Сервісне обслуговування приладів у період гарантії є безкоштовним.

Гарантійні терміни використання продукції торгової марки OMRON Healthcare Co. Ltd (Japan) за умови дотримання правил експлуатації, вказаних в інструкції складає (від дати продажу):

Вимірювачі артеріального тиску та частоти серцевих скорочень (тонометри):

-Електронний блок до всіх моделей електронних термометрів – 5 років;

-Комплектуючі до електронних тонометрів: манжета, груша, блок живлення та принтери – 1 рік.

Небулайзери (інгалятори):

-Компресор та електричний двигун до компресорних інгаляторів, електронний блок ультразвукових та з технологією MESH небулайзерів – 3 роки.

Термометри (інфрачервоні, електронні), монітору складу тіла – 3 роки.

TENS-міостимулятори та інші міостимулятори – 3 роки.

Електронні ваги та крокоміри – 2 роки.

Сервісне обслуговування та точки продажу продукції OMRON Healthcare

- це: кваліфіковані продавці-консультанти, які допоможуть обрати пристрої для персонального або сімейного використання, з урахуванням побажань та потреб клієнта;
- передпродажна перевірка пристроїв проводиться в присутності покупця;

- кожен покупець отримує повну інформацію щодо правил користування обраного приладу;
- сервісний центр оснащений обладнанням для тестування медичної техніки.

Після закінчення гарантійного терміну користувачі найчастіше звертаються до сервісного центру для заміни деталей, які постійно знаходяться під механічним впливом (комплектуючі – загубники, маски, небулайзерні камери, манжети до тонометрів, тощо).

Фахівці сервісного центру виконають діагностику техніки та проведуть ремонт навіть найстаріших моделей приладів (за наявності запчастин). Крім того, сервіс-служба пропонує широкий вибір аксесуарів для всіх типів медичних приладів OMRON.